Tisdag nu

Nu har må gått över till tis just. Är på nattpass 2 av 3.
Under måndag sov jag till ca 11.30 och sen var jag o jo på storheden och handlade. Gjorde en champinjonsoppa och PW in till city fr Jeppes. Riktigt skönt väder och det doftade sommar.
Gick lite i affärer men köpte inget. PW tillbaka och så åt vi den goda soppan. FUSKAT med gluten som sjutton. Varför är jag så dum? nu har jag ont i magen och är svullen. Vet ju att jag inte mår bra men ändå...

Sen sov jag ett par timmar till innan jobbet.

Hoppas nu att natten går fort och att jag inte är alltför trött för jag ska skjutsa Jo till flyget. Hon åker till Paris via Stockholm.

Läser en kul finsk blogg usko,toivo ja pakkaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0