semesterjobb

Igår var jag trött då jag sovit bara några få timmar och jobbat 2 nätter samt kört 2 vändor till o fr luleå. Igår var jag hos en kompis som har sitt gamla barndomshem vid kukkolaforsen...där mediterade jag vid vacker natur och vackert väder. Sen vedeldad bastu med björkruska. Efter det för mig sommarens första grillning. Supergott med kött marinerd i thaigrillsås. Min nya favorit...ska testa den till kycklingspett nästa gång. Ren och fräch i kropp o sinne och mätt imagen åkte jag hem och sov redan 22. Sovit som en prinsessa :)

Imorse var jag hos min fina kollega Marja och fick härlig fotbehandling...sen jobbar jag på Cape East.

Kommentarer
Postat av: Jo

Mamma, lagg upp lite bilder :)

Svar: jag har fotat men har ju ingen dator i sommar så det hinns inte men ska göra det på måndag...
Helena

2012-07-19 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0