Mörkt ute kl 23?

Varit varmt idag men ingen sol alls...och nu är det augustimysigt mörkt...jag som knappt såg nån midnattsol denna sommar pga allt regnande.

Idag har de stängt gatan in till stan för kalaset i helgen...det var så mycket bilkö så jag gjorde en usväng och for en annan väg...

Var på stan och shoppade lite smågrejor...nytt nagellack...hallonvinrött...very right red...får ha den typ im o onsdag, men sen på kvällen går jag på nattpasset och då ska den väck...köpte removerservetter samt polerfil.

Skålar servetter, vitlökspress, grytlappar till J. Bodyshop hade hairbutter så det köpte jag samt en hårsax och en bredtandad kam till frippan...ja o så lite blonda slingor i luggen blev det...och Ayurveda the... Womens balance och Womens energy

Nu ska jag sova och im åker jag till Happis för möte samt Saga hämtning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0