Måndagmorgon

5e veckan på år 2012...ledig hela veckan och börjar inte förrän fredag em o jobba. Skönt att bara vara nu när jag inte har så många måsten. Njter av mitt morgonkaffe och ser ut genom fönstret...det är ca -10 låter inte så dumt och ser inte dumt ut heller för det ser lugnt ut.

Saga väntar på sin fukost som består av doggy light rings torrfoder med ett rått ägg och en dust havregryn över det. Komponerat mealet själv för att få bra pälsvård och hittills har det varit bra. Jag hoppas fällningen blir lindrig för annars är det påsvis med päls som borstas bort under några veckor. Hon får även lite dusch av lavendelvatten som jag blandar själv av ekologiska aromadroppar och vatten. Doftar gott och verkar lugnande.

Remember:

Om någon tappat sitt leende...ge dem ditt!


Saga igårkväll medsin kära Leopold....hon är så kvällstrött och vi andra tittade på Wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0