Lördag

Lugnt på stan i Luleå och inatt har jag inte heller störts av ljud annat än Saga som tokskällde nångång på natten när det var någon utanför vårt fönseter. men de försvann snabbt. Jag känner mig trygg med henne för hon larmar när det händer något ovanligt!

Igår var jag en sväng på stan och hittade denna tisha. Den är lite stor men då får jag ha den som oversized.
Peace means something. Fred på jorden, fred på jobbet, fred i familjen och viktigast fred i sinnet.


Så dagens plan är en liten prommis...det snöar samt snålblåser som det ofta gör i luleå. Jag tänkte promma till Pontushallen och köra gymträning. Hann ju inte i torsdags och inte heller igår.

Får se vad jag hittar på lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0