Fredag 13e...happyday:)

Godmorgon...har blåst hela natten och jag kan ju tänka mig att jag måste skotta massor när jag går ut...om jag ens kommer ut. Hoppas traktorföraren fattar att han ska ta bort snön som jag skottar ut på vägen och inte pressa tillbaka den :(...ibland när jag hinner rusar jag ut o viftar o då tar han med sig snön...att man alltid ska behöva...vara överallt!

testar igen att få in TAKIDA för det gick inte igår och det går inte att ta bort dubbelinlägg heller ...jag e ju rätt ny på
denna bloggfront men ändå...tycker att det ska funka...helst medesamma :)
Nää tänk att det inte gick
Nu ska jag ut  med Saga och skotta o sen iväg på ett viktig möte!
Gymmet sen och ännu ett viktig möte.

Ha en härlig fredag 13e

O i Gimo där jag bodde för 100 år sen...där är det KNUTMASSO idag...en big händelse i lilla byn...alltså alla klär ut sig och dansar ut JULEN...en del har julgransplundring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0