Dagen rusat iväg

Oj vad denna dag har gått fort....mycket ärenden och en vilodag från träningen...eller kan hända nu när allt har lugnat ner sig att jag drar en sväng till gymmet.
Imorgon jobbar jag på spa hela dagen så då blir det ingen träning.


Min sons silverkedja var jätteful efter en utlandsresa så jag åkte med den till guldsmeden i finland och tjejen var verkligen jättegullig och duktig och fixade den blank o fin för 5 euro. Så på köpet fick jag jättebra tips på hur jag ska rengöra nästa gång och jag köpte en putsduk för silver. Det finns en annan för guld. Nu hann jag inte fota då min son tog på sig den direkt för han blev jätteglad.


Min dotter är med i filmen NÅGONannanstans i Sverige. Inspelad i Rosvik hösten 2010. Hon har en replik i filmen och jag har inte sett den. Den verkar gå bara i stockholm. Många kändisar är med...bla

Mikaele Persbrant
Helena Bergström
Marie Richardsson 

Min dotter spelar Max tjej
Det är lika råkallt ute men igår var jag o hämtade min present från jobbet...En super varm FJÄLLRÄVEN jacka. Har aldrig ägt ett så dyrt plagg. Tackar Cape East från djupet av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0