Tisdag 7e

Sovmorgon till 8 vilket känns skönt. Sitter här i lugn o ro med mitt kaffe. Lite ont i halsen...vilket inte är konstigt då man har kollegor på jobbet som snorar och hostar. På avd har vi haft det ganska bra och jag har ju haft en duktig tjej på intro under helgen så det har varit till stor hjälp.

Igår em när jag åkte hem från jobbet så var det mkt ambulanser på väg till sjukhuset. Det har varit jättemånga bilolyckor igår.

Jobbar ännu ett kvällspass och sen är jag ledig. Min plan var att åka till Happis ikväll efter jobbet men det kan bli sent...slutar 22 o hem o hämta Saga o bagen. Får se hur jag gör...men jag ska försöka så att jag kan gå på YOGAN imorgon.

Känner för ett gympass idag...och kylan håller i sig...nu endast -24.

Finlands nya president blev ju Sauli Niinistö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0