Sunnuntai

Fick flexa ut en timme tidigare idag tack vare min snälla kollega. Gick ut på isen direkt när jag kom hem för det var strålande sol och så underbart. Tror att halva stan var ute...

Nu vankas det middag..grillade kycklingfilér med bacon och köttfärsbiffar som grillas de med och har fått kryddig glace på...mums med sallad till. Sen ska jag ta med Saga ut på kvällsprommis....känner att det får bli det innan jag slår mig ner i tv soffan och ev så kan jag läsa boken Ingenbarnsland...har börjat men inte haft tid att läsa så mycket.

Annars en helt vanlig söndag...och en ny vecka börjar...v 9 och då är det sportlov här i luleå och i happis är det nog v 10. Önskar fina dagar för de lediga...Jag ska vara ledig tisdag och då hoppas jag på sol och en sportlovsdag för mig och saga ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0