Stormig söndag

Huu vad det har blåst och snöat hela natten. Har sovit på Cape East i två nätter så jag hade inga besvär att ta mig till jobbet. Har lagom med behandlingar idag och jobbar till kl 16. sen tänkte jag ta och åka till Luleå. Hoppas att vädret lugnar sig.

Har fått sova gott och länge i helgen efter en tuff vecka...nu ska det väl vara lite lugnare.

Stackars min dotter som får skotta som en tok i Luleå för det blåser och driver in på vår uppfart och i Luleå väntar man alltid till det SLUTAR snöa innan man kommer o plogar. Eller så plogar man mitt i natten.

Längtan efter en varm vår är stark just nu och att snön smälter fort...och att stormen drar förbi fort så alla Capes gäster får en lugn och trygg resa hem...

Min tränig har verkligen legat down rätt länge nu och jag har inte hunnit i helgen heller. Endast legat i INFRA som känns jättebra för kropp o själ.

På tisdag kör jag igång när jag jobbar kväll på sjukhuset...då hinner jag träna på fm. och en lugnare vecka väntas på jobbfronten så då tränar jag mer. LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0