Lördagkväll

På jobbet och uppdaterar lite. 2 dagars ledighet har rusat iväg...granntjafs om snö som de dumpat utanför min gång. Har sagt vad jag tycker om det. Jag har ju fått bra plogat när jag har pratat med traktorföraren och då vill jag fan inte att grannarna ska dumpa sina snöhögar där.* FUCK them* de är ju hemma jämt och kan inte öppna käften för att nåt ska funka. När jag kommer hem vill jag ha lugn o ro men alltid är det nåt fan.

Dotter var och festa med kompisar igår och jag hade trevligt besök hemma. Idag åkte dotter till stockhom och det var lite vår där faktiskt. Tråkigt att hon åkte men hon ville ju dit. Hoppas hoppas att hon hittar ett jobb snart.

Ikväll är det Mello och får se om man hinner se nåt av det på jobbet..

Sugen på sallad ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0