20120201

Har varit jättevackert idag...om än kallt som attan men man blir så rosig o fräch om kinderna och jag fryser inte alls i min varma Fjällräven jacka...

Topparna hade kommit till Ginatricot och den orange var kanonsnygg men ja vet ju att såna färger är snabba att lessna på och jag valde en klassisk marinblå. Ett minus är att spetstyget inte är stretchigt och jag måste köra min i sköljprogram i tvättpåse för jag kan inte använda otvättade kläder. Jag är jätteallergisk mot ytbehandlingsmedel som man använder för att hålla plaggen fina. Jag gillar ju mjuka urtvättade plagg och kör alltid i sköljmedel...helst då softlan apple...den är lagom naturlig i doften utan att sticka ut för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0