Ny vecka

Har haft en lugn helg minst sagt...kom hem natten till lö eftersom jag och mina Cape East kollegor var på Lulekalas och jag hade lovat hämta Saga från Jeppes så då åkte vi hem. Tränat lite och försökt sköta min mage. Hade sjukt ont sist jag jobbade med smärtor och värsta halsbrännan. Hade fuskat igen med gluten mm som jag inte tål. Nu har jag ätit havregröt varje morgon och bara kokt fisk och minskat på kryddor.

Veckan blir nog lugn med tis o ons natt, men resten ledigt. På fredag ska jag på minnestund för min gode vän Magnus mor. Har ju känt dem i flera år och vill gärna ta farväl...

Igår var det beachen...dock hade jag inbokade grejs på em så jag orkade inte åka till annat än stans strand...hade varit läge att ta årets dopp..vad gör jag ...tänker att det gör jag imorgon (idag alltså)...nu är det blåsigt och kallt. Har cyklat till Tornio tor...Grannen fixar med bromsbeläggen på golfen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0