Nightshift 1 of 4

Alltså vilken vånda att åka iväg o jobba. Just för att det var så underbart väder och just för att det var inför helgen och säkert mest för att jag hunnit vänja mig vid lite ledighet...Lugnt inatt so far...
Lovas lite sämre väder imorgon...ska sova och sen PW hoppas att jag orkar nu när jag har fått igång mig o Saga :)

Har köpt 2 gråa tröjor i tunn college. Hatar tjocka flossade collegetröjor..varför 2? jo för båda var lika sköna o lika snygga..enkla och faktiskt i samma mellangrå färg...alltså riktig vanlig college grå...tänkte bara ha grått i höst o så rött på lipsen...Klär bäst i grått...i ögonmakeup och kläder...o nu är jag så fint solbrun också...solen är så mild och varm såhär i augusti...


 Stormen Helen(a)
Tropisk storm hotar Mexiko Just nu hopar sig molnen i den mexikanska golfen. På lördag kommer stormen Helen att dra in över Mexikos östkust. Myndigheterna i Mexiko har utfärdat en stormvarning för östkusten för morgondagen – från Barra de Nautla till La Cruz. Både kraftiga vindbyar och ihållande regn hotar kuststäderna, på vissa ställen kan det komma så mycket som 40 centimeter enligt AP. Havsnivån kan komma att stiga med en halvmeter medan stormen passerar. Stormen Helen har byggts upp ute till havs under ett par dagar och består av gamla vädersystem som har smält samman till ett nytt och betydligt kraftigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0