torsdag

Ser ut att vara vår då grannarna plantar och är ute utan vinterjacka. Vaknade av noices utanför kl 11...försökte sova lite till men utan resultat. Nu coffee...ut med hund (som fn fäller som fan) Ta med kardan!
Sen ska jag nog gå o köpa lite hälsokost och öronljus. Fast jag känner ju mig själv så jag har laddat hem youghurt vanilj, naturell och gefilus fil...det har jag till mina hallon/ tranbär/blåbär smoothie. Need it när jag jobbar natt.
Till middag...brukar infalla vid 17 då jag blir akuthungrig...finns Lax att bara slänga in i ungsgrillen...med en härlig sallad och massor av mineralvatten och frukt. Då brukar det funka. Sen vilar jag väl innan jobb igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0