Tisdag

Steg upp tidigt för vattnet skulle stängas av 8.30 och jag ville diska och duscha innan dess. Ändrade tiden för shellack till imorgon kl 11. Tror nog att jag ska hinna tvätta bilen och byta däcken innan dess.
Åker nog till Happis i em eller tidigt imorgon. Vi får se hur det blir.
Anyway igår fick jag lite ryggmassage men jag är ännu stel i trapeziur och nacken. Det är sträckningen jag fick på jobbet förra helgen som känns ännu.

Nu blir det frukost som doftar ljuvligt gott...GI bröd och nykokt kaffe.

Sen en långprommis med hund och fan vad hon fäller...jag borstar och kardar och hon gnider sig mot snö och tallris i skogen. Resten av tiden plockar jag tussar och dammsuger både hunden och omgivningen. Detta brukar pågå 2 veckor och sen fäller hon överhåret under typ en dag. Sen börjar hon löpa och sen är det ok ett halvår igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0