onsdag o ledig

Vad skönt med ledig dag. Har varit hos min frissa Sanna i Kemi idag och kapade håret rätt mkt och känner mig nöjd...sen var jag på loppis i Keminmaa där jag hittade en blå Marimekko top och ett påslakan i retrogulblommigt tyg...jag fastnade för det mönstret...fanns mera lakan i samma och den är fr tidigt 70 tal.

Nu har jag suttit på bibblo i Happis och gjort tentan i bättrevardag och skrivit ut diplomet som min Spa chef ska få.

Nu ska jag o köpa sköljmedel, åka hem o tvätta, städa lite, träna kanske eller ut o promma. Har ingen Saga hemma för hon lämnade jag i luleå och Jeppe tar hand om henne till fredagkväll då jag åker dit.

Är jätte trött också så jag vill bara slappa så mkt som det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0