Långfredaskväll

Igår var jaq och dotter med kompis och spa på cape east...så härligt och så vackert ute när det började skymma och månen var full :) det blev fina foton med J s mobbe men hon har inte haft tid att skicka ännu.

Sov gott på hotellet och imorse hämtade jag J fr Torneå och vi var och njöt en underbar frukost på cape east. Sen for hon iväg till sin pappa och jag tog ett träningspass på fina gymmet och sen spa en stund.

Satt sen ute och njöt av sol o värme innan jag gick in och jobbade med spabehandlingar.

Vid 19 åkte jag iväg till Luleå där jag nu sitter och softar. Härligt med sovmorgon imorgon för jag jobbar kväll.

Har ätit massor av påskgodis...har inte köpt så mkt själv men blivit bjuden överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0