back on town

Sol o varmt helt plötsligt. Känns som om hela värden ler och alla kommer ut ur sina grottor.
Var i happis. Hade bokat tid för däcken...hm på fel däckfirma men fick komma in ändå med bilen...sen var jag till gymmet och duscha eftersom bastun ej var på...

Tog en soft fika på nya kondis i happis och läste tidningen. Sen fick jag äntligen komma o få my nails fix...
Kör ju alltid med klassiskt naturligt neutrala...men just den tonen som jag tillslut valde...den var slut så jag fick en annan...synd att min kamera har fått fötter o befinner sig ev i paris just nu...annars hade jag fotat...jag är så nöjd och så fick jag lite bling på ringfingernaglarna.

Nu ska jag iväg på HM och hämta kavajen som jag hängde undan igår...sen prommis med Sagolikt pälsfällande Saga och försöka vila lite innan jobbet...Vilket är svårt då det är så fint ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0